Видяхте ли новия кабриолет на BMW – Серия 4? Да, това е 4-ка, не 3-ка! Ако не сте, трябва да го видите и задължително да го покарате. Дори да не сте фен на баварците, този автомобил ще ви впечатли. Освен агресивния и спортен дизайн, налице са типичните черти на марката - спортно шофиране и лукс, подобен на Серия 6. Ще си кажете „нищо ново”, но ще сбъркате. Всичко в дизайна на откритата четворка е раздуто, като почнем от калниците, предния капак, радиаторната решетка и стигнем до задните арки и багажника. С две думи, все едно гледате мутирала Серия 3. Отвътре колата предлага повече място в сравнение с позната Серия 3, а спортната нотка се усеща още по-силно. Увеличените междуосие и дължина на автомобила, по-ниската позиция на седене, задното предаване и яркочервената кожена тапицерия са перфектните съставки за едно луксозно и спортно преживяване. Спортните седалки предлагат високо ниво на комфорт. Силно изразената странична поддръжка, подглавникът и облегалката са едно цяло. Последното е направено заради системата air collar, или въздушeн шал, това е вграден въздуховод, който загрява или охлажда врата ви. Всички важни уреди за управление са групирани ергономично около водача и осигурява оптимален достъп за контрол на автомобила. Сгъваемият покрив, който се сгъва и разгъва за 20 сек при скорост до 18 км/ч, е добре тапициран, оборудван с дифузно осветление, типично за премиум купе и с пълна пригодност за зимни условия. Мястото на задните седалки е достатъчно за деца, но не и за възрастни, а при отворен покрив е доста шумно и трудно ще се чувате с пътниците на предните места. Багажното отделение, съответно при сгънат и разгънат покрив, варира от 220 до 370 литра. Иновация в новата Серия 4 кабриолет е система, която чрез натискането на бутон повдига прибрания покрив в багажното отделение и позволява по-лесен достъп до багажа ви. Всичко останало в интериора е на познатото изключително прецизно и висококачествено ниво. Версията, която тествах, бе 435i с 3-литров бензинов шестак, скрит под предния капак, който се чува единствено след 3000 об/мин. Мощността му е 306 к.с., а с ниския център на тежестта и перфектното тегло между осите 50 : 50, удоволствието зад волана е гарантирано. Автоматичната 8-степенна трансмисия с лостчета на волана сменя предавките изключително прецизно и предава въртящия момент към задните колела. Благодарение на нея ускорението от място до 100 км/ч се извършва само за 5,5 сек. Иновативната програма BMW EfficientDynamics е приложена във всички версии от моделната гама. Прецизната система за впръскване на горивото, модернизираната Valvetronic система плюс актуалната TwinPower Turbo технология и включената в стандартното оборудване старт/стоп система осигуряват приличен, дори нисък разход на гориво и вредни емисии, разбира се, покриващи EU6 стандарта. При откровен тормоз на двигателя комбинираният разход на гориво не надхвърли 11 л/ 100 км. В режим ECO PRO кабриолетът предлага функция на „безмоторно” движение, което допълнително намалява разхода на гориво.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!