Във Франкфурт Smart ще покаже предвестника на новия ForTwo под формата на концептуалния Forvision 2011. Прототипът е разработен съвместно с немската химическа компания BASF, помогнала на производителя в разработването на някои технологии за автомобила като покрива на концепцията, който е с органични слънчеви панели. Тяхното призвание е да захранват мултимедийните системи и климатика на борда на автомобила.
В конструкцията на вратите и интериора е използвана епоксидна смола, армирана с въглеродни влакна. Това позволява да се понижи масата с 50% в сравнение с обикновената стоманена конструкция. Джантите са изработени от специална висококачествена пластмаса и тежат приблизително с три кг по-малко спрямо конвенционалните алуминиеви.
Тапицерията на седалките е e-textile, материал с изключителна топлопроводимост, който ще замени конвенционалните системи за отопление на седалките.
Част от всички тези технологии са все още в процес на разработване, но имат напълно реални шансове да се появят в серийните модели в най-близко бъдеще.
Серийната версия на Smart ForTwo от следващо поколение ще легне на платформа със задно предаване, разработена съвместно от Daimler и Renault-Nissan.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!