30 години след представянето на първия концепт Syncro VW ще отпразнува световната премиера на Tristar Concept. “Агресивният“ малък камион с двойна кабина, „мултифункционален като швейцарско ножче“, ни представя облика на дългоочаквания Т6. Вероятно този модел ще бъде представен в пролетта на 2015 г. на салона в Женева, а стартът на продажбите ще бъде през лятото на същата година.
С по-ясно изразен характер, по-широк и по-мощен: така изглежда мултиталантът. Предната част на Tristar Concept е изцяло нова, изглежда по-агресивна, но и по-очарователна със своите LED-очи. Острите линии подчертават новия език на формите. Перманентното двойно задвижване с механичен блокаж на задния диференциал, както и увеличеният с 3 см клиренс трябва да направят машината изключително пригодна за офроуд.
Вътре също има новости, които най-вероятно ще се предлагат в Т6 - срещу доплащане естествено. Арматурното табло е проектирано така, че да напомня за по-старите Bulli-та. Предните седалки се въртят и местят, а 20-цолова маса-таблет, както и модерни системи за видеоконференции и озвучаване трябва да превърнат Tristar в любимец не само на градинарите, но и на снимачните екипи и архитектите. На борда има дори машина за кафе! Според VW Тristar е призван да бъде „подвижен сервиз, високотехнологичен мобилен офис или перфектен aвтомобил за сърфисти“.
Две товарни повърхности правят Tristar идеален Surfmobil
А който, между другото, иска да превозва товари, може да го направи на една от двете повърхности: под каросерията, където е поставена и резервната гума, се намира нещо като склад, защитен от прахоляк и влага. Сърфистите ще му се зарадват.
Под капака на Tristar Concept работи познатият 2-литров TDI с 204 „коня“. Ние обаче предполагаме, че в ценовата листа на новия T6 ще открием и моторa на Passat с 240 к.с., както и голям брой асистиращи системи.
Технически данни на VW Tristar Concept: двигател: 2.0 TDI; макс. мощност – 204 к.с.: макс. въртящ момент – 450 Нм; макс. скорост – 185 км/ч; 0-100 км/ч – 10,0 сек; Д/Ш/В 4788/2320/2066 мм; задвижване: перманентно 4х4, механичен блокаж на задния диференциал.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!