Suzuki е увеличила дължината на новата Vitara. С опционалната система за двойно задвижване All-Grip SUV-чето се разграничава от конкуренти като Peugeot 2008 или Renault Captur – макар че и „японецът“ е позициониран в В-сегмента. Със своите 4,18 м той е с 12 см по-къс от SX4 и с цели 30 – от Grand Vitara. Азиатците не са пренебрегнали възможностите за персонализация на колата – купувачите могат да избират измежду 15 цвята, както и дали някои детайли като радиаторната решетка или „перките“ в предните калници да бъдат бели, или черни. Пластмасовите защитни елементи по калниците и праговете, както и по дъното на автомобила, са стандартни. Когато моделът започне да бъде продаван през пролетта на 2015 г., клиентите ще могат да избират между две линии на оборудване – Urban с хром, както и Rugged (офроуд).
Шофьорската седалка е само на висока позиция, но и с приятна тапицерия. Качеството на използваните материали е добро – като изключим прекалено твърдата пластмаса на таблото, която се надяваме да отпадне в серийния вариант. Останалото изглежда много солидно. Възможностите за индивидуализация се простират и в интериора, където клиентите могат да избират цветове за пръстените на вентилационните дюзи, както и дизайна на аналоговия часовник.
За първи път моделът разполага с инфотейнмънт система със 7-инчов тъчскрийн. Системата е с много лесно управление и работата с нея не изисква свикване. USB-букса и изход за ток на 12 волта осигуряват възможност за свързване на различни устройства. Който избере панорамния покрив със стъклена площ един квадратен метър, ще се лиши от 3 см пространство за главите отзад. Толкова място й трябва на техниката, която осигурява отвор с широчина до 56 см. Багажникът е много практичен – двойният под позволява или да скриете чантите си под него, или просто да увеличите пространството за товари. То достига до 350 литра. А когато сгънете делимата в съотношение 60:40 облегалка на задната седалка, ще разполагате с 1120 л.
Двойното задвижване има четири режима – Auto, Lock, Sport и Snow. В спортния към задната ос се прехвърля до 40% от въртящия момент. При Lock до 60 км/ч разпределението на тягата е фиксирано между предните и задните колела – т.е. Vitara, чисто теоретично, трябва да бъде по-способна извън пътя от своите конкуренти.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!