Mazda демонстрира адаптивни дълги LED светлини от ново поколение на специализирано IT изложение, което започна в Токио от вчера. Очаква се скоро системата ALH (Adaptive LED Headlights) с технологията си да разделя фара на четири независимо управляеми блока да допълни настоящата i-ACTIVESENSE авангардна технология, осигуряваща допълнителни „очи“на шофьора, предотвратявайки опасности и евентуални инциденти, както при използваната в момента система High Beam Control, за автоматично управление на дългите светлини в зависимост от трафика.
Адаптивните LED светлини използват камера, за да разпознаят насрещните или автомобили, които водачът застига. ALH изключва само светлинните блокове, които биха попаднали в зрението на насрещния автомобил, като оставя всички други АLH включени. Така водачът през цялото време е подсигурен с дълги светлини, подобрявайки видимостта и избягвайки фатални инциденти.
ALH идва и с по-широко разпределени ниски лъчи, които добавят странично LED светлини към фаровете, за да осветят те на свой ред места, недостъпни за конвенционалните технологии. При така наречения „магистрален“ режим пък светлините се насочват автоматично нагоре при движение с висока скорост, за да осветяват по-отрано пътните знаци и потенциалните препятствия. Освен ALH (Adaptive LED Headlights) на същото изложение в Токио ще бъде представен и специален модел Mazda3, оборудвана с допълнителна система, която наблюдава състоянието на шофьора чрез изключително прецизна GPS система и с помощта на технология за разпознаване на движенията. Тя непрекъснато следи състоянието на шофиращия, като допълва усилията на производителя за избягване на риска от инциденти.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!